پكيج آموزشي درماني مراقبه و ريلكس شدن

دانلود پاورپوينت|دانلود پايان نامه|دانلود تحقيقات دانشگاهي|دانلود مقاله|دانلود پاورپوينت آماده درس شيوه ارائه

پكيج آموزشي درماني مراقبه و ريلكس شدن

۲۲ بازديد

مباني نظري و اصول آموزشي در جلسات درماني


ديد كلي : 
پكيج آموزشي درماني مراقبه و ريلكس شدن در 26 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت: doc

توضيحات پكيج درماني آموزشي روانشناسي:

مباني نظري و اصول آموزشي در جلسات درماني

داراي رفرنس معتبر و به شيوه APA

توجه: اين پكيج (پروتكل) شامل مباني نظري متغير مربوطه به صورت كامل و شرح جلسات براي آموزش و اجرا مي باشد. لازم به ذكر است كه اين پكيج برگرفته از پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري دفاع شده مي باشد و در تحقيقات مختلف مورد استفاده قرار گرفته و با جامعه و نمونه ايراني سنخيت كامل دارد.

نمونه اي از مباني نظري و جلسات درماني پكيج مورد نظر

شروع جلسات آرامش آموزي

با نفس هاي عميقي كه به تو آرامش مي دهد ، شروع مي كنيم . مشكلات ، افكار و ترسها را بيرون بريز. درست مثل اينكه آنها را در بادكنكي دميده اي و به دست باد مي سپاري . وقتي آماده شدي ، اگر چشمانت را تا به حال نبسته اي به آرامي ببند و حالا بگذار موجي از آرامش سراسر بدنت را فراگيرد. مي تواني اين احساس را گسترش دهي و اگر دوست داري رنگي را كه به تو آرامش مي دهد ، با اين احساس همراه كني و اگر باز ميل داري كلمه اي مثل سكوت يا آرامش را خودت تكرار كن. بگذار آرواره ، گردن و شانه‌هايت از تنش رها شود.

    از تو مي خواهم تلاش كني و به خاطر بياوري كه در يك كلاس درس نشسته اي، مدرسه اي با نيمكت هاي چوبي قديمي ، يك بخاري گرم و مطبوع و يادگارهايي كه روي نيمكتها كنده شده اند. صداي همكلاسي‌ها در اطراف تو به گوش مي رسد. معلم در پاي تخته سياه درس را با گچ روي تخته مي نويسد. وقتي تخته سياه پر مي شود و درسها نوشته شد، او تخته پاك كن را بر مي دارد و تخته را پاك مي كند. حالا تواين كار را بكن . صفحه ضمير خاطر خود را پاك كن و تخته سياه ذهنت را پاكيزه كن . درست مثل اين كه براي درس جديد و تجارب جديد آماده مي شوي.

    زماني كه صفحه ذهنت  را براي تصورات ، كلمات و درس هاي جديد آماده كردي ما به يك سفر خواهيم رفت .  مي داني عازم كجا هستيم ؟ ما هيچ جاي خاصي نمي رويم .به گوشه اي از دنيا مي رويم كه مال توست ، جاي مخصوص تو با رنگ هاي زنده ، بوهاي خوش و صداها ، خودت را در آن جايي كه براي خودت تصور مي كني قرار بده حالا تو در آن جا هستي . يك كمينگاه و محل ساكت پيدا كن كه بتواني در آن جا كاملا راحت باشي و استراحت كني . لحظه اي در آن جا براي جذب انرژي زمين و آسمان توقف كن و زماني را صرف شفا دادن خودت كن. اگر در آن جا مشكلي در بدن يا فكرت روي داد ، به خودت توجه كن تا آن را از بين ببري . با هر روشي كه دوست داري اين كار را انجام بده  دوباره به خودت توجه كن . تنها در اين جاست كه تو مي داني كجا هستي.

سكوت ، ( 50 الي 60 ثانيه همراه با پخش موزيك )

وقتي اين كار را انجام دادي ، خودت را آماده كاري كن . ما مي خواهيم پلي از پناهگاه تو به سوي دنيا بزنيم حالا براي اين كار آماده شو . همه اجزاء وجودت را آماده سفر كن و اگر چيزي در تو هست كه نياز به ترميم دارد ، آنها را با علاقه ترميم كن . بعد نگاهي به پلي كه ساخته اي بينداز ، چقدر وسيع ، چقدر بزرگ و چقدر قوي است.

زماني كه تو شروع به عبور از پل نمودي، همه افراد زندگي تو ظاهر خواهند شد. دوستان ، فاميل ، همكاران ، مردمي كه انواع و اقسام روابط را با آنها داري. آنها را به حال خودشان رها كن . نگاه كن و ببين چه تغييري در احساست نسبت به آنها رخ مي دهد . درحال حاضر هر احساسي كه داشته باشي ، مناسب است.

زماني كه آن را كامل كردي ، به راهت ادامه بده. ولي اگر احتياج داري كه آن جا بماني مي تواني باز هم به آنها برسي. هم چنانكه در راهت به سمت پايين گام بر مي داري ، مي تواني خانه قديمي با باغي و ايواني در كنارش ببيني . به باغ برو و از پله هاي ايوان بالا برو و وارد خانه شو اتاق نشيمن را پيدا كن ، زماني كه آن را پيدا كردي براي يافتن صندوقي به اطراف نگاه كن.

دقت كن ، ممكن است صندوق در گوشه اي قديمي و خاك آلود و يا در يك جاي بلند باشد آيا قبلا براي هدفي به آنجا نگاه كرده اي؟ وقتي صندوق را پيدا كردي آن را باز كن و ببين چه چيزي درون آن قرار دارد . در حالي كه به درون صندوق مي نگري دوست داري قلبت چه هديه و پيامي به تو بدهد…….

قيمت : 26900 تومان

 

پرداخت آنلاين و دريافت پكيج آموزشي درماني مراقبه و ريلكس شدن


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.