پروپوزال بررسي تاثير تبليغات روابط عمومي بر ارائه خدمات

دانلود پاورپوينت|دانلود پايان نامه|دانلود تحقيقات دانشگاهي|دانلود مقاله|دانلود پاورپوينت آماده درس شيوه ارائه

پروپوزال بررسي تاثير تبليغات روابط عمومي بر ارائه خدمات

۱۳۸ بازديد

پروپوزال بررسي تاثير تبليغات روابط عمومي بر ارائه خدمات

پروپوزال بررسي تاثير تبليغات روابط عمومي بر ارائه  خدماتدسته: مديريت 
بازديد: 1 بار 
فرمت فايل: doc 
حجم فايل: 159 كيلوبايت 
تعداد صفحات فايل: 25 

با توجه به اينكه تبليغات نقش بسزايي در رشد و يا عدم رشد يك سازمان دارد و عموما بر عهده روابط عمومي است، به توضيح مختصري راجع به نقش روابط عمومي در تبليغات مي پردازيم

قيمت فايل فقط 15,000 تومان

خريد

پروپوزال بررسي تاثير تبليغات روابط عمومي بر ارائه  خدمات

بررسي تاثير تبليغات روابط عمومي بر ارائه  خدمات

 

**توجه**

1- اين فايل توسط گروه مهندسين برتر(فايل يار) نگارش شده است استفاده از فايل فقط براي خريدار ان مجاز مي باشد و هرگونه استفاده براي كساني كه فايل خريداري ننموده اند شرعا حرام و قابل پيگيري حقوقي مي باشد.

2-اين فايل داراي گارانتي ويرايش يك مرتبه  براي خريدار آن مي باشد.

در فرمت ورد و قايل ويرايش با فونت نازنين 14 و فاصله بين خطوط يك سانتي متر

 روابط عمومي, روابط عمومي ,اخبار روابط عمومي ,شركت معماران تبليغات نوين ,روابط عمومي و تبليغات, مديريت تبليغات

چكيده

صنعت تبليغات با همه سوابقي كه در كشور ما دارد هنوز هم جوان و هم غير علمي است.. اين واقعيت نبايد كسي را بر آشفته كند كه تبليغات در كشور ما در حد ساير فنون و هنرهاي رسانه اي ما(نسبت به جهان رسانه ها) است.

تبليغات در جهان امروز و در عصر انفجار اطلاعات.، در مراودات اقتصادي و فرهنگي ازجايگاه علمي، تخصصي و در ابعادي وسيع تر هنري برخوردار است. فرد فعال در عرصه تبليغات بابهره گيري ازعلوم مختلف از جمله روانشناسي، جامعه شناسي و نيز شناخت فرهنگ و آداب و رسوم مخاطبان مي تواند در عرصه رقابت ها بهترين و كارآمدترين شيوه ها را به كار گيرد با تمام توجهي كه دنياي پيشرفته به اين امر نشان مي دهد و درصد بالايي از هزينه ها را به امرتبليغات اختصاص مي دهد. در كشور ما با وجود نياز حياتي به توسعه اقتصادي اين امر ناشناخته و مورد بي مهري قرار گرفته است.  (محسنيان راد،25:1384)

با توجه به اينكه تبليغات نقش بسزايي در رشد و يا عدم رشد يك سازمان دارد و عموما بر عهده روابط عمومي است، به توضيح مختصري راجع به نقش روابط عمومي در تبليغات مي پردازيم.

ايجاد يك هماهنگي موثر بين روابط عمومي و تبليغات بدون داشتن يك ديد واضح از نقاط قوت و ضعف هر كدام كار دشواري است .تبليغات مي تواند به طور خيلي صحيح و دقيق به مخاطبين خارجي انتقال پيدا كند و هدايت شود . فعاليت هاي ارتباطي رسانه اي ممكن است به طور خوب و مطلوبي به مخاطبين انتقال داده شود ،‌اما هيچ تعهد و ضمانتي در افشاي آن وجود نداشته باشد. اين بستگي به ارزش خبرها و جاذبه روابط عمومي دارد.

تكنيك هاي روابط عمومي عامل موثري براي دستيابي  مخاطبين به رسانه ها است و در رقابت ها و حمايت هاي مالي، مي تواند يكي از عوامل اصلي باشد و اين حركت در بازاريابي و تمركز كردن روي عده اي خاص و قليل از مخاطبين يا در سطح گسترده بايد همواره مدنظر قرارگيرد و بتوانيم از تكنيك هاي روابط عمومي براي تبليغات و بازاريابي به بهترين شكل ممكن استفاده نماييم. (ساترلند،70:1380)

اهداف تحقيق

هدف كلي:

بررسي تاثير تبليغات روابط عمومي بر ارائه  خدمات

اهداف جزيي:

بررسي ميزان تاثير تبليغات چاپي روابط عمومي بر ارائه  خدمات

بررسي ميزان تاثير تبليغات پخشي روابط عمومي بر ارائه  خدمات

بررسي ميزان تاثير تبليغات محيطي روابط عمومي بر ارائه  خدمات

بررسي ميزان تاثير تبليغات اينترنتي روابط عمومي بر ارائه  خدمات

 نقش و اهميت روابط عمومي در تبليغات مدرن

فهرست مطالب پروپوزال

بيان مسئاله

اهميت و ضرورت تحقيق

مرور ادبيات

جنبه جديد بودن و نوآوري در تحقيق

اهداف تحقيق

سوالات

فرضيه ها

تعاريف

روش تحقيق

متغيرهاي مورد بررسي

شرح كامل روش (ميداني، كتابخانه ‏اي) و ابزار

جامعه و نمونه آماري

روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها

 

قيمت فايل فقط 15,000 تومان

خريد

برچسب ها : پروپوزال بررسي تاثير تبليغات روابط عمومي بر ارائه خدمات , بررسي تاثير تبليغات روابط عمومي بر ارائه خدمات ,پروپوزال تاثير تبليغات روابط عمومي بر ارائه خدمات نقش و اهميت روابط عمومي در تبليغات مدرن تبليغات روابط عمومي ,تبليغات متكي بر روابط عمومي مقايسه روابط عمومي و تبليغات روابط عمومي تكنيك هاي روابط عمومي تبليغات و بازاريابي تعريف مفهومي تبليغات تعريف مفهومي روابط عمومي

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.